Cum depuneti o reclamatie la Logitera SRL

prin apel – la numerele de telefon 022 571325, 022 571222;

prin e-mail – la adresa electronica info@logitera.md;

prin fax – la numarul 022 571325,

prin posta – la adresa or. Chisinau, b-l. Mircea cel Batrin 58, ap.8 MD 2075.

prin depunere personala – la sediul Logitera SRL, b-l Decebal, 99, of 621

Ce trebuie sa contina o reclamatie?

1. un numar de telefon fix sau mobil.

2. numele Dvs., adresa postala.

3. detalii referitor la reclamatia Dvs.

           subiectul reclamatiei

           cand a avut loc incidentul

           care sunt motivele, cauzele ce V-au determinat sa depuneti reclamatia

4. data si semnatura

Cand primiti un raspuns?
noi cunoastem asteptarile Dvs., astfel, vom incerca sa raspundem la reclamatie cat mai curand posibil
daca nu reusim sa Va oferim o solutie in 15 zile, Veti primi un raspuns intermediar, prin care Veti fi anuntat despre termenul necesar aditional pentru a oferi solutia cea mai potrivita
in cazul unor reclamatii ce necesita mai mult timp de examinare si solutionare, ne obligam sa oferim raspunsul in maxim 30 de zile calendaristice, calculate din ziua in care Logitera a receptionat reclamatia Dvs.

Procedura de examenare a reclamatiilor